2014. július 9., szerda

Foxfire Ahri - Boldog Szülinapot Dádi!

Boldog 20. szülimülit Dádinak <3
Foxfire Ahri

remélem az időzítés időpontjára sikerül már odaadni, de mivel olyan negyed öt körül találkozunk a Westendnél Dáviddal és Balázzsal, így nem nagyon lesz lehetősége spoilerezni a blogom segítségével.

csináltam készítés közben is képeket:

simán a vázlatról nem csináltam képet,
itt már a háttér és a farkak készen voltak

a ruhával oltári sok szenvedés járt

omg omg mindjárt kész

keretezve ^-^

csomagolva
(vmiért nem tudom elfordítani, but whatever)

4 megjegyzés:

  1. Aaaa, nagyon jó! Én a festéssel, mint tevékenységgel még nem nagyon tudok mit kezdeni, szóval csodállak :D (azért is, hogy milyen szépen részletesen kidolgozod a rajzaidat:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem voltam régebben kibékülve vele, meg a színekkel sem, mindig fekete-fehér képeket csináltam, de a színezésnél jobban tetszik ez :D

      Törlés