2013. július 13., szombat

Balcsimalcsikácskának!

Captain Teemo on Duty
ezt még a Dürer Kerti bulin adtam oda Balázsnak a szülinapjára, ami május 17-én volt.

először a május 11-ei koncerten akartam neki átadni, csak arra végül nem jutottunk el, mivel Benító volt olyan ügyes, hogy részleges bokaszalag szakadást  okozzon magának, így mi nem mentünk. később persze, mikor látogató volt Hevesen Balázs, elfelejtettem átadni neki, mivel gondosan eltettem (hiszen csak meglepetés!!), de annyira gondosan, hogy teljesen meg is feledkeztem róla! így végül június 21-ig kellett várnia.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Kaptál tőlem egy díjat. :) A szabályokon kicsit módosítottam, mivel a jelöltjeim közül legtöbben már megkaptátok, részleteket itt találsz:
    http://nallag.blogspot.hu/2013/07/dijak-folytatas.html

    VálaszTörlés